Search
Close this search box.
dana
sati
minuta
sekundi

Uslovi kupovine

Kompanije KLOI OD zadržava pravo na izmjenu ovih uslova korištenja. Sve promjene primijenit će se na korištenje kloi.ba stranice.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. 

Način plaćanja

Plaćanje svih naručenih proizvoda se vrši pouzećem.
Ovako naručene proizvode šaljemo odmah, a naručeno će vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo Vas da u trenutku dostave imate pripremljen tačan iznos otkupnine, jer vam dostavljač neće moći uvijek vratiti iznos kusura.

Reklamacije

Zbog prirode samog proizvoda reklamacije na fizička oštećena proizvoda se priznaju 1 dan od dana preuzimanja Vaše narudžbe.

Da bi ste uputili reklamaciju molimo Vas da Vaše podatke i informacije o narudžbi dostavite na mail info@kloi.ba te da navedete što više detalja o razlogu reklamacije.

Proces zamjene proizvoda je sljedeći:

– Kupac šalje proizvod koji je oštećen na našu adresu.
– Nakon što preuzmemo proizvod te nakon što provjerimo da se radi o oštećenju kako ste i naveli u mailu po istom kuriru Vama šaljemo nove tj. isti model naočala. U slučaju da taj model više nije dostupan možete izabrati drugi model iste ili veće cijene uz doplatu razlike u cijeni. Povrat novca nije moguć.

Zamjena

Zamjena proizvoda se može izvršiti u roku od 1 dana od dana preuzimanja Vaše narudžbe. 
Zamjena se može izvršiti za drugi model iste ili veće cijene.

Proces zamjene proizvoda je sljedeći:
– Kupac šalje proizvod koji želi zamjeniti na našu adresu. 
– Kupac plaća poštarinu u iznosu od 9KM.
– Nakon što preuzmemo proizvod te nakon što provjerimo da je isti bez oštećenja i tragova korištenja po istom kuriru Vam šaljemo novi proizvod koji ste izabrali.